2009年10月22日 星期四

~Do not disguise... A fool~22/10/09

Last night...

I can not sleep...


I suddenly felt my heart is very tired...very tired...


like heart about to stop...


Tears flooded again this time out...


Began to realize that...


I play my play strong tired of...

I could not hold it... has been...

I was just camouflage himself...


face brought a smile to see people...

at that time...


The first thought is Colin...


Although
he knows he has to sleep...

but I still made a simple letter to him...

If this time I was also abroad, like the...


He is my only one I feel I can not afraid of him...


Had his no matter what happens I can stays over...


He is not my partner...


He is one of my good that I can say without to retain what one person will tell...


Let me have a sense of security to a person...


I believe this wor
ld...

is really between men and women can really be a good friend...

2 則留言:

  1. 怎么啦?还是很不开心吗?为什么做不回你自己啊?分手了,你还是你啊~干吗这样想不开..是发现失去了方向感?还是没有安全感了?应该都是~会这样是因为两个原因:
    1. 就像你说的,把爱看太重了,一时回不来
    2. 你以前太依赖他了,所以现在不懂要怎样走下去
    其实解决方法很简单的,你专心做别的东西,很快就忘记他了。。做起来很难我懂,不过你想组织一下你目前的生活,给自己一个目标,然后慢慢去走向它。
    其实现在这个社会,女人要学会独立,不能总是靠男人。。
    新的时代了,结婚证书就像一张白纸。。没有什么价值的。。感情没有了,一样一句话然后就去离婚,那之后怎么办。所以女人也要有能力,不要靠老公,这样以后他觉得你很有本事,也不敢拿分手来压你,放而对你也很好,所以罗~
    自己的未来自己要懂得安排,未来是怎样就看你的选择了。
    我们的一生其实都一直在做选择,如果你选放弃了,那就什么都没有。不为自己选择什么,五年后,十年后,一切还是一样的,不如自己行动创造奇迹,对吗
    我现在很常没有空,可是路是我自己选的,很闷很累很寂寞可是没有办法,这是我的选择,为了未来会更好,为了以后我的老婆不用过苦日子,我现在就要辛苦点。你也能的对吗?不是很难,一旦你做了决定,就勇敢走向它吧。
    我现在刚放工,九点了,肚子很饿,很想妈咪哦,没有人煮给我吃,冲凉了要自己做吃的,不懂要吃什么..

    最后阿,时间是最好的良药,能够为你冲淡一切。
    你要加加油啊~赶快奋作起来,我在这么远,很想陪你却不能,所以你要坚强,很希望重新看到有动力又活泼可爱的你~

    晚安

    考零蛋

    回覆刪除
  2. 呵呵,完全认同考零蛋的说。
    manda被你形容活泼可爱,
    OMG!你更可爱叻~

    回覆刪除